پاسخگویی مستقیم شهردار گلستان در مرکز سامد به شهروندان
بهارستان
بزرگنمایی:
رحیم پرچگانی با حضور در مرکز سامد به سئوالات متعدد شهروندان در حوزه های مختلف شهری پاسخ داد.
در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم، به دعوت اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، رحیم پرچگانی شهردار گلستان صبح امروز از ساعت 9 الی 11 در مرکز سامد حضور یافته و به صورت تلفنی به سوالات و دغدغه های مردمی پاسخ داد.
وی در این راستا بیان داشت: درخواست های شهروندان که عموماً در زمینه های خدمات شهری، شهرسازی و عمرانی بود با سرعت و جدیت پیگیری و نتایج آن را برای دفتر بازرسی استانداری ارسال خواهد شد.
پرچگانی ادامه داد: مدیریت شهری گلستان همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات است و شهروندان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به واحدهای مختلف شهرداری، از طریق سامانه پیامکی 10008153 و سامانه اینترنتی انتقاد، پیشنهاد و شکایت شهرداری به آدرس http://shgolestan-portal.ir/ دیدگاههای خود را با مدیریت شهری در میان گذاشته و با دریافت کد رهگیری درخواست خود را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.
- http://etefagherooz.ir , etefagheroozonline.ir , اتفاق روز , اخبارایران , نشریه اتفاق روز , رباط کریم , شهریار , اخبارروز , اتفاق روز آنلاین , اتفاق , حوادث روز , اسلامشهر , بهارستان , پرند , ایران , کردستان , زنجان , البرز , قزوین , تهران