تبلیغات محیطی ضابطهمند میشود
فرهنگی
بزرگنمایی:
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: شورای نظارت بر تبلیغات محیطی در دوره جدید قرار است بتواند از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی حکمرانی بایسته ای را بر عرصه تبلیغات محیطی کشور با همکاری و همدلی وزارت فرهنگ و معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارت و شهرداری تهران انجام دهد.
سید مجید امامی اظهار داشت: نخستین جلسه شورای نظارت بر تبلیغات محیطی کشور که بر اساس مصوبه مهم شورایعالی انقلاب فرهنگی در سال 88 متشکل از بیش از 15 عضو متکفل یا عهدهدار نظارت کلان بر چالشها و مسائل تبلیغات محیطی در کشور است، امروز اول خردادماه در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد و اعضای حقیقی جدید شورا معارفه شدند.
برنامه ریزی برای حکمرانی بایسته بر عرصه تبلیغات محیطی
وی افزود: مهمترین پیام شورای نظارت بر تبلیغات محیطی، اشراف اعضای حقیقی و حقوقی آن به سه اصل «هدایتی»، «نظارتی» و «حمایتی» از تبلیغات محیطی کشور است، عرصهای که چالشهای بزرگ و خلاهای قانونی و فرصتها و تهدیدات مختلفی را با خودش همراه دارد و در سالهای گذشته به دلیل چالشهایی از جمله ضعف دبیرخانه، عدم همراهی شهرداریها و وزارت فرهنگ با این شورا یا سایر چالشها نتوانسته وظایف خود را انجام دهد و در دوره جدید قرار است که بتواند از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی حکمرانی بایسته ای را بر عرصه تبلیغات محیطی کشور با همکاری و همدلی وزارت فرهنگ و معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و شهرداری تهران انجام دهد.
- http://etefagherooz.ir , etefagheroozonline.ir , اتفاق روز , اخبارایران , نشریه اتفاق روز , رباط کریم , شهریار , اخبارروز , اتفاق روز آنلاین , اتفاق , حوادث روز , اسلامشهر , بهارستان , پرند , ایران , کردستان , زنجان , البرز , قزوین , تهران